21/10 a les 18:30: Presentació del llibre: Construint l’Aprenentatge Cooperatiu des de les aules i els centres.

 

Ara ja fa més de 10 anys que  el Grup de Treball d’Aprenentatge Cooperatiu del MEM treballa en xarxa amb alguns centres de la ciutat, de la comarca i comarques veïnes, que es recolzen per avançar en la millora i la innovació de l’Aprenentatge Cooperatiu, orientats per l’estratègia del programa Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar de la UVIC-UCC.

Des d’aquest grup han fet el relat d’aquesta experiència de reflexió, acompanyament i suport entre centres  i l’han recollit en el llibre que us volen presentar.

Creiem que hi ha dos eixos d’interès: mostrar com la innovació i la millora de les pràctiques educatives passa per un procés de col·laboració estructurat i organitzat entre professionals i alhora transmetre els avenços sobre el programa CAAC, fruit de la reflexió compartida.

Una ciutat com Mataró, vinculada històricament a la cooperació, mereix que els infants aprenguin a cooperar per mantenir vius els valors solidaris i d’ajuda mútua per a la inclusió quan esdevinguin adults.

Per tots aquests motius esmentats, us convidem a participar en la presentació del llibre, en l’acte obsequiaran amb un llibre als centres educatius que en sou partícips d’aquest treball.

Us esperem!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut