
En el marc de la Setmana de la Ciència 2025, l’ICFO organitza l’activitat “Quàntica en 5 minuts!”, adreçada a l’alumnat del segon cicle de l’ESO, batxillerat i cicles formatius.
Descobreix el món de la quàntica a través de 4 especialistes de l’ICFO, que explicaran per què la ciència i tecnologies quàntiques són importants per a la seva investigació i la societat. Cada ponent tindrà 5 minuts per donar la seva xerrada de forma entretinguda i entenedora. Podràs també enviar-li les teves preguntes sobre ciència i les seves carreres en directe.
Data: 14 de novembre de 2025
Horari: de 10.30 a 11.30 h (CET)
Modalitat: virtual
Formulari d’inscripció
Més informació a la web de l’ICFO
Contacte: outreach@icfo.eu
En el marc del Quantum Education Summit 2025, l’ICFO ofereix també el taller “Celebrating quantum with ICFO Maciej Lewenstein Quantum School for Teachers”, adreçat a docents de secundària, batxillerat i cicles formatius.
Aquest taller té com a objectiu proporcionar eines i recursos per introduir la física quàntica a l’aula de manera accessible i contextualitzada.
Data: 3 de desembre de 2025
Horari: de 9.30 a 11.00 h (CET)
Lloc: CosmoCaixa (presencial)
Formulari d’inscripció
Més informació a la web de l’ICFO
Contacte: outreach@icfo.eu


