VI Mostra de teatre en català. Modalitat virtual.

El mes de juny es va celebrar virtualment la VI Mostra de Teatre de l’Hospitalet de Llobregat organitzat per L’EMMCA i amb la col·laboració de les assessores LIC.
Els protagonistes van ser:
– Els alumnes de tercer de primària de l’escola Busquets i Punset que ens representaran l’obra Neda que neda.

Els alumnes de cicle mitjà ens presenten una obra creada per ells mateixos, Petits Viatges.

Els alumnes de quart d’ESO de l’institut Bisbe Berenguer amb l’obra, Grease.
Finalment, volem agrair la participació de l’alumnat i dels docents que tot i estar en una situació de pandèmia han tirat endavant la VI Mostra de Teatre de l’Hospitalet de Llobregat.

Aquest són els enllaços de les funcions

Us animem a veure les representacions dels altres centres i no només la vostra, per tal que participants i  espectadors escolars puguin gaudir de totes les obres.