VIII Escola d’Estiu de l’Hospitalet de LLobregat.

L’any passat no vam poder fer la nostra escola d’estiu, aquest any la farem amb propostes vinculades a la nostra realitat més propera, aportant idees per impulsar la reflexió sobre la pràctica entre tots els professionals docents.

Compartirem propostes pràctiques i enriquidores per a poder aplicar-les a l’aula. La VIII Escola d’Estiu organitzada des de El Casalet – Moviment d‘Ensenyants inclou  un seguit d’activitats programades de l’1 al – 8 de juliol amb horari de 9 a 11 i de 11.30 a 13.30 a excepció de la xerrada de l’Anton Aubanell és  tarda 6 de juliol de 17:30 a 18:30.

-El dia 1 de juliol: l’activitat de la XXV Trobada Pedagògica del CRP  (al matí)

-Tarda 6 de juliol a les 17:30 “Una passejada pel territori dels nombres” per Anton Aubanell