Programa Florence per la millora de la Competència Matemàtica

El curs 2024/25 es posa en marxa el Programa Florence per la millora de la competència matemàtica de l’alumnat d’educació bàsica.

El programa s’adreça a 200 centres (120 de primària i 80 de secundària) que vulguin posar el focus en la millora de l’educació matemàtica del seu alumnat els propers 3 cursos (2024/2027).

• primària el programa compta amb el suport de persones referents territorials que a partir de gener de 2025 acompanyaran a les escoles oferint modelatge a l’aula, sessions de codocència, acompanyament i formació als claustres en horari de permanència al centre.
  • secundària el curs 2024/25 ofereix formació a tot l’equip de docents que imparteixen matemàtiques, en formacions adreçades a grups de centres propers, del mateix territori.

Es celebrarà un acte de presentació del programa el proper dimecres 12 de Juny a les 16 h a l’Institut Escola L’Eixample de Barcelona.

Consulteu tota la informació a la web del programa Florence. Les insscripcions s’obriran properament.

Més informació a la web del CESIRE.