Oberta la convocatòria d’Estades d’Immersió Lingüística del MEFP 2022-23

Ja està obert el període d’inscripció per sol·licitar la participació al Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa que promou el Ministeri d’Educació i Formació Professional. Es tracta d’una beca adreçada a alumnes de 6è de Primària i 2n de l’ESO per estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals.

Els centres que entrin a la convocatòria podran participar amb un grup de 20 a 25 alumnes i coincidiran amb un centre d’una altra comunitat autònoma per tal de promoure la convivència i l’intercanvi entre alumnat i professorat de diferents territoris. Les estades seran d’una setmana de durada a la tardor de l’any 2022 o a la primavera del 2023.

L’eix temàtic d’aquesta edició té com a títol “Sociocultural aspects of the different English-speaking countries around the world”.  Generalment, al matí es fan activitats comunes i a la tarda es desenvolupa el projecte que ha dissenyat cada centre al voltant de la mateixa temàtica.

La data límit per presentar la sol·licitud és el proper dia 6 de juny.

Per més informació sobre el programa i la sol·licitud de participació podeu consultar el següent enllaç.