Dones STEM-A l’Hospitalet

L’11 de febrer és el Dia Internacional de la dona i la nena en la Ciència i ho volem celebrar amb els centres educatius de la nostra ciutat.

Per això, hem creat un joc interactiu en el que dones exalumnes de la ciutat relacionades amb el món de les ciències, la tecnologia, l’enginyeria, les matemàtiques i l’art ens expliquen per què són dones STEAM i quina ha estat la seva trajectòria professional.

La finalitat última del joc és que l’alumnat s’adoni que les feines STEAM són una sortida professional real, així com també que el ventall de feines STEAM és molt ampli. Per això, com més vídeos es puguin visualitzar, millor.

Us recomanem consulteu els següents enllaços abans de començar a jugar:

Tingueu present que cal estar logat amb l’usuari XTEC per poder veure tota la documentació.

Per accedir al joc cliqueu aquí