Dia de la Internet segura 2022

El 8 de febrer se celebra una nova edició del Dia de la Internet Segura arreu del món. Enguany el lema és Educadors, alumnes, famílies… Construïm una Internet millor. Consulteu el programa i recursos aquí.

Hi trobareu continguts formatius per aprofundir en el coneixement de la ciberseguretat per docents i alumnes, i un nou conte de la col·lecció sobre ciberseguretat adreçada a canalla d’entre 6 i 12 anys.

Els formadors poden incrementar la seva competència digital docent amb diferents propostes:

• Càpsules formatives sobre diferents aspectes relacionats amb la ciberseguretat i que els permetran d’adquirir coneixements que també poden treballar-se a l’aula.
  • La quarta edició del curs “Ciberseguretat a l’aula” a la plataforma Odissea.
  • CiberTrucs bàsics i avançats que es poden traslladar a l’aula.

A les xarxes socials podeu seguir els hashtags: #SID2022, #SaferInternetDay i #UnaInternetMillor.