Xerrada – Taller Diari Curricular

Quan treballem de manera globalitzada o per projectes generalment se’ns genera el dubte de si ho estem treballant tot, si ens estem deixant de banda cap element curricular bàsic o important. El diari curricular es va crear per donar resposta a aquest dubte, ja que ens facilita relacionar tot allò que estem treballant en el dia a dia de l’aula amb els elements curriculars: competències, criteris d’avaluació i continguts.

Tal com vam quedar a la Xarxa de Competències Bàsiques ja tenim data per a la presentació d’aquesta eina: “Diari Curricular“.

El Diari Curricular és una eina creada pel Departament d’Educació que facilita la recollida de la informació bàsica dels elements curriculars que ha treballat un grup d’alumnat en el seu pas per l’escola o l’institut.

Per tal de presentar aquesta eina us convidem a venir el dimecres 9 d’octubre de 2019 a les 17.30 h al CRP de l’Hospitalet. La sessió acabarà com a màxim a les 19.30 h.

Si esteu interessats us podeu inscriure clicant el següent enllaç: inscripció tancada.