Cicle de webinars: Building Speaking for Teaching and Learning

El proper mes de març i abril el Seminari de Coordinació de llengües estrangeres del Servei Territorial de Barcelonès organitza el cicle de webinars Building Speaking for Teaching and Learning, enfocat al treball de les competències de la dimensió d’expressió oral en llengua anglesa.

Es tracta d’una activitat oberta a docents d’anglès o de qualsevol àrea o matèria però amb competència avançada en llengua anglesa, ja que totes dues sessions s’oferiran íntegrament en aquesta llengua.

Els objectius del cicle són:

• Ampliar el repertori d’estratègies per al treball d’expressió oral en llengua anglesa.
  • Enriquir el coneixement de l’anglès com a llengua d’ensenyament aprenentatge.

Els continguts són:

• Estratègies per a la millora de la competència oral
  • L’aplicació d’aquestes estratègies amb l’alumnat
  • Recursos i activitats per al treball de l’expressió oral amb l’alumnat

💻 Webinar 1: Oldies for Newbies & Vets: Communicative Activities from the Past that are still Innovative Today

🧑‍💼 Edward Lockhart

🗓️ Dimecres, 13 de març de 2024, de 17.30 h a 19.30 h

💻 Webinar 2: Stories: your best teaching tools

🧑‍💼 Jamie Keddie

🗓️ Dimecres, 3 d’abril de 2024, de 17.30 h a 19.30 h

Certificació 5h.
Format virtual