18a Jornada de Jocs tradicionals i populars

El passat divendres 6 de maig es va celebrar al camp de beisbol de la Feixa Llarga la 18a Jornada de Jocs Tradicionals i Populars.

Hi van participar més d’un miler de nois i noies de 5è de primària de les escoles de la ciutat acompanyats per mestres, personal de suport educatiu i alumnat del cicle formatiu de grau mig CAFEM.

Després de dos cursos sense poder-se celebrar, l’alumnat s’ha barrejat en grups mixtes i intercentres per practicar jocs de tota la vida com saltar a les gomes, estirar de la corda, matar bolets, la xarranca, tres en ratlla, el mocador, el paracaigudes…..

Aquesta jornada lúdica, no competitiva, els ha acostat a la diversió, la cooperació, l’estratègia i el treball en equip a l’aire lliure.

Tota la jornada ha estat organitzada pels participants al Seminari de Coordinació i Intercanvi d’Experiències de docents d’Educació Física.