Formulari de presentació de treballs dels Jocs Florals 2023

Tal com us vam anunciar, aquesta setmana comencem la recollida dels treballs del Certamen dels Jocs Florals del Districte d’Horta-Guinardó.

Us enviem l’enllaç del formulari de la presentació dels treballs:

Romandrà obert des del dimarts 18 d’abril fins al 25 d’abril a les 15 h. No s’acceptarà cap treball que s’hagi lliurat després d’aquesta data.

També us demanem que tan bon punt tingueu els treballs seleccionats ens els aneu enviant, així podrem avançar la tramesa al jurat de Districte.

Per altra banda, us fem arribar també l’enllaç d’un segon formulari en què recollim les dades dels centres participants que ens sol·licita el Consorci d’Educació de Barcelona:

Acte de lliurament dels guardons Jocs Florals escolars 2023 (Districte Horta-Guinardó)

Data: dimarts 23 de maig

Hora: 10.30h

Lloc: al Casal de barri Can Travi de la Vall d’Hebron

*Només hi participaran l’alumnat guardonat i el professorat acompanyant, i no estarà obert a les famílies ni al públic en general.

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *