TANCAMENT SEGONA FASE DEL PROGRAMA TENIM LA PARAULA

La segona fase del programa “Tenim la Paraula” a la Garrotxa i Ripollès s’ha tancat amb èxit. Impulsat pel Departament d’Educació, aquest programa té com a objectiu fomentar les competències en comunicació oral dels estudiants de les escoles locals.

Durant aquesta fase, els centres participants han elaborat el mapa de comunicació oral del seu centre i del territori, així com han dissenyat activitats pràctiques per millorar les habilitats de comunicació oral dels seus alumnes. L’objectiu principal és que els estudiants millorin la seva capacitat d’expressió i aprenguin a escoltar els altres.

El proper curs, es desenvoluparà la tercera i última fase del programa, en què els grups de treball dels centres participants aprofundiran en el treball en xarxa per aconseguir pràctiques i activitats de llengua oral enriquidores. Els centres reflexionaran sobre la seva pràctica docent, tindran l’oportunitat de visitar-se mútuament i intercanviar les seves experiències.

Experiències de 2n any a la Garrotxa i el Ripollès.