REPENSEM L’ESCOLA

Us presentem i animem a participar a la FIRA D’EXPERIÈNCIES del REPENSEM L’ESCOLA d’enguany que s’organitza des del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona. Tindrà lloc de manera PRESENCIAL el proper dimarts 29 a la tarda, al pati de l’Escola Àgora de Sant Narcís – Girona.

Ens agradarà poder fer un bon RETROBAMENT i per això destinarem la primera estona a l’acollida i a la benvinguda amb una mica de berenar per facilitar la relació i la conversa. Després compartirem diverses experiències inspiradores per poder-les compartir, comentar i contrastar amb altres que hàgim dut a terme al llarg d’aquest curs.

La Fira d’Experiències estarà distribuïda en 5 espais, de les que en podreu escollir dues per participar-hi en dos torns de 40 minuts:

1. Currículum i aprenentatges globalitzats
    A partir de l’experiència de l’Escola Carrilet (Palafrugell)

2. Acció tutorial compartida
    A partir de l’experiència de la UEC de Can Cuni amb tutors de l’Ins P.Alsius (Pla Estany)

3. Entorns digitals d’aprenentatge
    A partir de l’experiència de l’Escola Lacustària de Llagostera

4. Comunicació i vincle amb les famílies
    Escola El Frigolet de Porqueres

5. Promoure la igualtat d’oportunitats
    Casal dels Infants i centres educatius de Salt

A continuació farem una petita cloenda per acabar puntuals a les 8 del vespre.

Ens agradaria molt que us pugui interessar i poder acabar el curs fent aquesta retrobada que ens pot engrescar per gaudir d’un bon estiu i ens permeti carregar piles.

• DIMARTS 29 DE JUNY
  • De 17.30 a 20.00h

Si us animeu i us hi voleu apuntar, ompliu aquest formulari.

Escola Àgora (Girona) Com arribar-hi?