RECULL DE FOTOGRAFIES DE LA FORMACIÓ D’EINES PER ARRISCAR-SE A CREAR

Durant els mesos de febrer a abril, s’ha portat a terme la formació “Eines per arriscar-se a crear”. Aquesta formació ha donat eines i recursos al professorat de Visual i Plàstica de les escola d’Educació Primària de la Garrotxa amb l’objectiu d’acompanyar a l’alumnat en la comprensió i comunicació, a través del llenguatge artístic, a desenvolupar un pensament crític, obert i flexible, i a establir un diàleg amb les manifestacions culturals i socials del seu entorn. El curs s’ha impartit a l’Escola d’Art d’Olot i hi han participat 14 escoles de la comarca, amb dos docents per escola.

Es tracta d’un projecte de continuïtat de tres anys de durada. Enguany, el curs 2021-2022, les docents han rebut una formació en forma de tastet de les següents temàtiques:

• Càpsula 1: La pedagogia artística. La creativitat i l’art.
  • Càpsula 2: Aprendre a mirar. Despertem els colors.
  • Càpsula 3: Descobrim les tres dimensions. Del pla al volum.
  • Càpsula 4: Les sinergies del treball cooperatiu.
  • Càpsula 5: El poder de les imatges. Fotografia.

Es preveu que els dos següents cursos, cada escola esculli i treballi una càpsula amb l’acompanyament de les següents formadores de l’Escola d’Art d’Olot: Rosa Aguiló, Clara Gassiot, Xus Ferrusola, Ruth Asia i Fàtima Rodríguez.

ARRISQUEU-VOS, CREEU I EXPERIMENTEU I GAUDIU AMB L’ART!

ENLLAÇ FOTOGRAFIES