PROVA CANGUR 2024

Des de l’any 1996 es realitzen a Catalunya les proves Cangur, adreçades a tots els nivells des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat. En l’anterior edició van participar més de 113.000 alumnes d’un miler de centres.

L’objectiu de les proves és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en els coneixements matemàtics específics, proposant activitats matemàtiques que estimulen les competències associades a la resolució de problemes.

Enguany la prova Cangur 2024 se celebrarà el dijous 21 de març i s’organitzarà en quatre categories: Primària, 1r i 2n d’ESO, 3r i 4t d’ESO, i Batxillerat i Cicles Formatius. La inscripció estarà oberta des del 8 fins al 30 de gener de 2024.