Prevenir l’assetjament escolar

Us compartim reflexionsrecomanacions i recursos per prevenir l’assetjament i promoure la convivència que ens han fet arribar des de l’Escola de Cultura de Pau.

Us en compartim la versió curta publicada recentment al Diari de l’Educació, i la versió més explicativa i amb imatges, al nostre web, aprofitant que el 2 de maig és el Dia Internacional de la prevenció de l’Assetjament Escolar.

Confiem que us sembli d’interès llegir-los i compartir-los a les vostres xarxes, en un tema que personalment ens amoïna molt i on es juga el benestar d’infants i joves.

Últim article:  Quan la controvèrsia entra a l’aula: Factors per a la despolarització de grups.  Revista Catalana de Pedagogia, 2022, Vol 22.

Últims recursos de l’Escola de Cultura de Pau: Web de ProvencióPàgina de Pensament crític.