La festa del cinema a l’escola! Torna el Festival de Cinema de Girona

Ja està oberta la inscripció de grups d’alumnes a la 37a edició del Festival de Cinema de Girona.

Aquesta edició del Festival a les escoles i instituts serà exclusivament en streaming, del 27 d’octubre al 6 de novembre.

Una bona oportunitat per muntar per uns dies el cinema a les aules, a la sala d’actes, al menjador, al gimnàs, al local social o al cinema del poble o barri, on l’alumnat gaudirà amb la projecció de curtmetratges d’estrena mundial.

Recordeu que el principal objectiu educatiu del projecte és que l’alumnat actuï com a jurat del Festival en cadascuna de les set categories d’edat en les quals participi, des d’educació Infantil fins a Batxillerat.

Al nostre WEB trobareu l’accés a la inscripció, a més de recursos per preparar el Festival al vostre centre (idees, curtmetratges guanyadors d’altres anys, propostes didàctiques adequades a diferents edats, selecció de centenars de curtmetratges de la xarxa…).

També hi trobareu l’enllaç per generar-vos invitacions gratuïtes per l’acte d’inauguració de la secció Infants i Joves del Festival de Cinema de Girona, obert a la comunitat educativa, que se celebrarà a l’auditori Josep Irla de Girona el divendres 10 d’octubre de 2025.

  • La inscripció gratuïta al projecte per grups d’alumnes romandrà oberta fins al divendres 24 d’octubre.

  • La inscripció gratuïta a l’acte d’inauguració romandrà oberta fins al dijous 9 d’octubre. Aforament limitat.

Us hi esperem!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut