IV TROBADA COL·LA-CLIC

El dissabte 6 d’abril es durà a terme la IV Trobada Col·la-ClicAquest és un espai de trobada per compartir experiències relacionades amb la tecnologia digital entre professorat, equips directius, coordinació digital i empreses del sector que utilitzen o volen utilitzar la tecnologia digital per organitzar el centre educatiu i dissenyar activitats didàctiques.

Durant la trobada es duran a terme dues franges de tallers, on podreu escollir entre 20 opcions.

Aquesta és una activitat formativa reconeguda pel Departament d’Educació (10 hores).

🗓️ dissabte 6 d’abril de 2024
🕐 de 9 a 18 hores
📍 Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona

Podeu aconseguir la vostra entrada al següent enllaç. Col·la-Clic és una entitat sense ànim de lucre i el cost de l’entrada es destina exclusivament al pagament del càtering (esmorzar i dinar).