IV CONCURS JO TINC LA PARAULA

El IV concurs Jo tinc la paraula, en la línia del programa Tenim la paraula, té l’objectiu de provocar la reflexió entre l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Per participar en el concurs, de forma individual o per parelles, l’alumnat haurà de triar un dels cinc tutorials de la campanya publicitària “Tenim la paraula” i enregistrar un vídeo (de màxim 3 minuts) on comenti el contingut del tutorial, doni la seva opinió, ampliï algun aspecte, expliqui una anècdota, posi exemples reals o doni resposta a la crida que hi ha al final de cada videotutorial.

Podeu consultar les bases del concurs en el següent enllaç. Els treballs s’han de lliurar entre el 9 de gener i el 4 de març de 2024.

Amb l’etiqueta #jotinclaparaula podeu veure les propostes dels centres participants a les xarxes i els vídeos guanyadors de les tres edicions anteriors del concurs.