FESTA DE LA LECTURA EN VEU ALTA 2022

El passat dimecres 1 de juny els guanyadors i guanyadores de les diferents categories del XVIII Certamen de lectura en veu alta escolar, organitzat pel Grup Enciclopèdia- a través de la seva Fundació- i el Departament d’Educació, es van reunir en l’acte de cloenda de la FESTA DE LA LECTURA al teatre Nacional de Catalunya. En aquest acte, les guanyadores de l’institut Montsacopa en la categoria de la Tropa de Corsaris van rebre el seu premi i els van homenatjar com es mereixen.

Per categories i de forma coral, l’alumnat va llegir un text escrit per l’ocasió i relacionat amb tot el procés lector, des del procés d’escriptura, continuant per l’edició fins a la publicació i lectura per part dels lectors i lectores.

L’acte va ser tot un èxit, i des dels Serveis Educatius volem felicitar a la SERENA BEÀ, MARTA GÜELL i la FADWA AFKIR de l’institut Montsacopa d’Olot, a la seva mestra Dolors Olivé i a tot el professorat per la bona feina.

Fotografies de la Final Territorial a Fornells de la Selva.

Enllaç de la Festa de la Lectura del TNC.

Des del Servei Educatiu de la Garrotxa, volem felicitar a tots els participants i també als seleccionats. Moltes gràcies per la vostra participació!

Us animem a què continueu treballant i participant!