BONES VACANCES!

Benvolguts, benvolgudes,

Des del Servei Educatiu de la Garrotxa us fem arribar el nostre reconeixement per la gran feina que heu portat a terme durant aquest difícil curs escolar que ens ha tocat viure. L’alumnat sempre us recordarà com els grans responsables d’haver-los obert el centre i permetre’ls compartir, jugar, aprendre i viure. Estem segurs que heu aconseguit donar una certa normalitat a una situació excepcional i heu permès, a tota la societat, tancar aquest curs amb un sentiment de joia molt diferent al del curs anterior.

Us reiterem la nostra més sincera admiració que ens agradaria fer extensiva a tot el claustre i us recordem que, fins al 15 de juliol, ens tindreu a la vostra disposició al Servei Educatiu de la Garrotxa.

Ens retrobarem el dia 1 de setembre, amb ànims renovats. Mentrestant, gaudiu d’unes merescudes vacances i cuideu-vos.

Salutacions