3a EDICIÓ DE LES SUPERHEROÏNES I SUPERHEROIS

La Fundació La Nineta dels Ulls impulsa la 3a Jornada de les Superheroïnes i Superherois. Enguany proposen i posen a disposició dels centres participants, un seguit de propostes per treballar el respecte i la tolerància cap a la diferència, i l’acceptació i el reconeixement de les capacitats personals. D’aquesta manera, es reivindica que tots els infants i adolescents poden ser una superheroïna o un superheroi.

Per una banda, la Fundació pretén donar a conèixer el retinoblastoma i els seus símptomes per a la detecció precoç entre l’alumnat. Per altra banda, l’objectiu principal és promoure la inclusió de tots els infants a les aules, perquè tots som diferents i això fa que tots siguem especials.

Les dinàmiques suggerides es poden dur a terme qualsevol dia al llarg de tot el curs escolar. Per tal de poder-hi participar, accedir a les propostes didàctiques i aconseguir el segell d’escola amb superpoders cal enviar un correu a: superpoder@fundaciolaninetadelsulls.org indicant el nom de l’escola o institut, l’adreça, el telèfon i el dia que se celebrarà la jornada.