TANCAMENT TENIM LA PARAULA
Dijous passat vam celebrar el darrer plenari del programa de comunicació oral Tenim la paraula. Aquest plenari també ens va servir de tancament dels tres anys del programa als nostres centres. Vam gaudir de la xerrada de la doctora Montserrat Vilà Santasusana i del resultat de la feina feta al llarg d’aquest darrer curs. Compartim […]
TANCAMENT TENIM LA PARAULA Llegeix més »





