GTAF. Guia ràpida

• Connecteu-vos a l’adreça: https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/gtaf/inici
  • Seleccioneu i cliqueu: Formador/es, col·laboradors, suport.
  • Introduïu el nom d’usuari i contrasenya de la XTEC.
  • Cliqueu Llista d’activitats per veure a quines activitats consteu com a docent.
  • A la llista, cliqueu el nom d’una activitat i veureu la pantalla Detall de l’activitat.
  • Llista d’assistents: accediu a una pantalla on trobareu la llista amb les dades professionals de les persones que han estat assignades a l’activitat.
  • Full d’assistència: imprimiu la graella on els assistents signaran cada sessió.
  • Seguiment dels assistents: cliqueu el botó i marqueu les sessions a les quals han assistit els alumnes; si un alumne no té dret a certificació cal indicar la incidència que ha motivat la no certificació en el desplegable que hi ha al costat de cada un dels alumnes.
  • Recordeu que heu de marcar una a una les persones que tenen dret a certificat. Quan acabeu cal que cliqueu el botó Desar dades que trobareu al final de la pantalla.
  • Qüestionari de satisfacció (QS): Indiqueu als participants que han de respondre el QS des del menú “Les meves activitats” (Cal identificar-se amb usuari xtec). Veureu que apareix QS al costat dret de l’activitat. Si sou el/la formador/a heu de respondre aquest qüestionari específic en comptes de l’anterior.
  • Acta d’assistència (novetat): al final de l’activitat cal imprimir l’acta en pdf, signar-la digitalment amb el DNI o certificat digital i enviar-la per correu electrònic al CRP (crp-garrotxa@xtec.cat).
  • Fulls de signatures: enviar-los per correu electrònic al CRP signats digitalment  o fer arribar els originals físicament al CRP.
  •  Evidència: quan es fa arribar l’acta al CRP també cal lliurar una evidència de l’activitat (en format digital): pot ser una imatge, un vídeo, una fitxa d’una tasca, un enllaç al material…