XVII Premis el CAC a l’escola

L’edició dels Premis el CAC a l’escola pel curs 19/20 ja està convocada. En aquesta pàgina trobareu les bases de la convocatòria i les sol·licituds de participació de les tres categories.

• Els Premis es convoquen en tres categories específiques:
    Categoria A: centres educatius (educació infantil i primària cilce inicial, cicle mitjà i superior de primària, ESO, Batxillerat, Cicles formatius, treballs de ràdio i treballs de centre). Els treballs han d’estar relacionats amb la incorporació de l’educació en comunicació audiovisual en el currículum, amb una incidència especial en la percepció, l’anàlisi i la producció en l’àmbit audiovisual.
  • Categoria B: treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat. La temàtica de les produccions audiovisuals, realitzades en el marc d’un treball de recerca, és lliure.
  • Categoria C: professorat de centres educatius. Els treballs han de desenvolupar qualsevol dels temes següents:
    • Experiències d’educació en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar. -Experiències de bons hàbits de consum audiovisual en l’entorn familiar.
    • Proposta educativa d’incorporar en l’educació infantil, primària i secundària l’educació en comunicació
      audiovisual, així com l’avaluació que se’n fa.
    • Experiències d’us del llenguatge audiovisual com a eina per afavorir l’aprenentatge en els centres d’educació
      especial

El termini de presentació de treballs finalitza el 16 de març de 2020.