Wapps.cat

Ets docent d’alumnes de:

• Últim Cicle de Primària.
  • E.S.O.
  • Batxillerat.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà.
  • Cicles Formatius de Grau Superior.

No deixis passar aquesta oportunitat!

Enguany es celebra la 12a edició del wapps.cat, concurs de creació de pàgines web i aplicacions mòbils en català de la Fundació.cat.
Proposem que els teus alumnes puguin desenvolupar un lloc web real o una aplicació mòbil de manera gratuïta. D’aquesta manera, qualsevol projecte que desenvolupin a l’aula el podran fer visible a la xarxa i que sigui consultable per a tothom.
Fes que es converteixin en creadors digitals i que creïn contingut de qualitat a la xarxa.

Inscripcions obertes fins al 4 de febrer de 2022!

En aquesta edició, s’han afegit algunes novetats en el concurs! Les repassem totes en el següent vídeo de la sessió informativa on expliquem les novetats que s’han incorporat al concurs.

Molts altres docents com tu ja hi han registrat els seus grups d’alumnes! No t’ho pensis més i participa!
Si tens qualsevol dubte o necessites saber-ne més detalls, posa’t en contacte amb nosaltres.