Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2025

El passat dilluns 9 de desembre, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya va fer públic el Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2025 al Citilab, una eina que contempla una actuació de 5 anys en l’àmbit educatiu amb la voluntat de “situar el país com a capdavanter en l’ús educatiu de la tecnologia per l’èxit escolar i social del seu alumnat”. Josep Bargalló, conseller d’Educació va destacar que “aquest pla és una eina d’equitat necessària que cal estendre-la a totes les escoles per complir amb la finalitat i el deure de l’educació: formar ciutadans digitals crítics i compromesos”.

Vídeo de la presentació al CITILAB