Conferència: Potencialitats del Pensament Computacional a l’educació del futur

El proper 19 de febrer es durà a terme la conferència: Potencialitats del Pensament Computacional a l’educació del futur: una mirada emergent, a càrrec de la Sra. Mireia Alba Ferré, mestra de l’ESC Mossèn Albert Vives de la Seu d’Urgell .

Aquesta conferència forma part del cicle de conferencies a les Garrigues: Les tecnologies digitals a l’educació del futur. En aquestes conferències es vol oferir una visió globalitzada i amb perspectiva de futur sobre l’impacte i les potencialitats de les tecnologies digitals en l’educació infantil, primària i secundària.

Es presentarà el projecte “AV ROBOTS”, un projecte de Robòtica Educativa i Pensament Computacional que va néixer el curs 2015/16 dirigit a tot l’alumnat d’Infantil i Primària de l’Escola Mossèn Albert Vives de la Seu d’Urgell. Després de la fase d’iniciació i d’ampliació dels passats cursos, actualment ja està totalment consolidat.

S’explicarà on, com i què treballen a l’assignatura de robòtica, a tallers, a competència digital, al SIEI, al SEP d’ampliació i a l’aula ordinària, amb l’Internet de les Coses (IoT) i l’Aprenentatge i Servei, entre d’altres.

També la repercussió que ha tingut aquest projecte per a l’escola.

Una jornada que de ben segur servirà per agafar idees de les múltiples eines i materials de robòtica educativa i Pensament Computacional que es poden utilizar a l’aula.

A CÀRREC: Mireia Alba Ferré
DESTINATARIS: Professorat d’Infantil, primària i secundària
DIA: 19 de febrer de 2020
HORA: 17:30 h