educaixa

EduCaixa.com és el portal que acull tota l’oferta pedagògica de l’Obra Social “la Caixa” posant al servei de la comunitat educativa un món d’activitats pensat per reforçar els valors, el compromís social i el treball en equip.

L’objectiu és promoure la participació i la col·laboració de tota la comunitat educativa i aconseguir més notorietat, abast i eficiència en l’oferta pedagògica, impulsant l’aplicació de les noves tecnologies.

Amb només un clic, els professors es poden registrar al web i accedir per descarregar múltiples recursos i materials didàctics i formar, alhora, una comunitat educativa molt dinàmica.

ACTIVITATS: Oferta d’activitats educatives per a tots els nivells que complementen l’educació dels alumnes.

Caixa forum Lleida: El centre per a la divulgació i la difusió de la cultura, les arts i la sensibilització social.

En el següent enllaç podeu consultar el catàleg d’activitats educatives

Cosmo caixa: Per gaudir del coneixement científic amb activitats estimulants i participatives.

Exposicions itinerants: Noves experiències vinculades a la ciència, la cultura i temes d’interès social que estimulen el coneixement.

Concerts escolars: Un complement didàctic i lúdic a la formació que permet aprendre a gaudir de la música d’una manera diferent, a través de materials educatius.

RECURSOS: Recursos pensats per reforçar els valors, el compromís social i el treball en equip, amb l’objectiu de despertar vocacions emprenendores i científiques.

Recursos on line

Recursos físics: