Tu tens la clau

El passat mes de novembre, 430 alumnes dels diferents centres educatius van visitar una exposició anomenada TU TENS LA CLAU. Aquesta, es va organitzar de manera conjunta entre la Biblioteca Pública Marqués d’Olivart, el Pla Educatiu d’Entorn de les Borges Blanques i l’ONG Projecte Home Catalunya, la qual ha estat l’encarregada de dur a terme les diferents sessions de dinamització.

Els diferents estudis demostren que un dels fenòmens amb més riscs per a les persones és l’abús de les drogues, especialment entre els joves. TU TENS LA CLAU és una exposició que fica de manifest la importància de conèixer-nos i enfortir-nos per a reduir l’abús de drogues i altres addiccions, oferint claus per obrir cinc portes del desenvolupament personal: les emocions, els pensaments, els valors, els plaers i la comunicació.

Així doncs, l’alumnat de 3r i 4rt d’ESO, de l’aula oberta, de cicles formatius i els alumnes dels programes de formació i inserció, com també els i les alumnes de l’Escola Agrària, han pogut experimentar una sessió de reflexió, debat i autoconeixement a partir de l’exposició TU TENS LA CLAU.