Ruta fins a Font Vella

El dijous 13 d’abril l’alumnat de 6è dels centres educatius de Les Borges Blanques van dur a terme una ruta en bicicleta fins a la Font Vella. Aquesta activitat tenia com a objectiu fomentar l’activitat fisicoesportiva i un estil de vida saludable.
Un cop l’alumnat va arribar a la Font Vella van poder gaudir d’una estona de lleure per poder esmorzar i reposar forces i, tot seguit, van realitzar tres tallers:
– Reparació de bicicletes, a càrrec del servei català de Trànsit.
– Primers auxilis a càrrec del programa de Salut i Escola.
– Habilitats de BTT a càrrec del Consell Esportiu de les Garrigues.
Per acabar de completar la jornada els i les alumnes es van quedar a dinar a la zona de pícnic que hi ha a Font Vella i van poder crear vincle jugant i compartint temps de qualitat plegats.