Presentació Bones Pràctiques del PEE

El passat 9 d’octubre els alumnes de la UEC de les Borges Blanques van presentar l’actuació que van realitzar el curs 17/18 anomenada UEC i patis

Aquesta presentació va estar dins de la trobada pedagògica “Els plans educatius d’entorn a ponent” que es va fer a l’EOI de Lleida, on diferents alumnes i professionals vinculats amb els Plans Educatius d’Entorn van presentar les seves pràctiques. Juntament amb el PEE de les Borges Blanques, també van exposar experiències dels PEE de Lleida, Tàrrega, La Seu d’urgell, Guissona, Cervera i Mollerussa.