L’hora del conte, ara a l’escola i a casa (Sessió 2)

L’HORA DEL CONTE, ARA A L’ESCOLA I A CASA, torna amb dues sessions realitzades als centres educatius d’infantil i de primària. Aquest projecte té l’objectiu d’apropar la lectura a tots els  infants del nostre territori i al mateix temps, aproximar les històries, els contes i els llibres a les aules i a les cases.

El passat 24 de novembre del 2021, es va dur a terme la segona sessió d’aquest projecte a càrrec de la companyia “ROSER 4 CONTES”. L’alumnat d’educació infantil, de 1r i 2n de primària de l’escola Joan XXIII, va poder gaudir d’un conte anomenat “LA PIRATA ROGENCA”, una història que trenca amb els estereotips de gènere.

També, el passat 29 de novembre del 2021, es va realitzar la segona sessió del projecte a càrrec de la companyia “EVA GONZÁLEZ, CONTES TEATRALITZATS”, on l’alumnat d’educació infantil va poder gaudir d’un conte entranyable on el seu protagonista era un drac. En aquest, es van treballar les emocions i la gestió d’aquestes. Respecte als i a les alumnes de 1er i 2n de primària, van poder divertir-se amb un conte anomenat “LA PALLASSA PRISKA”, que era despistada de mena i sempre oblidava el seu nas màgic per tot arreu. Sort en tenia dels seus amics, els habitants de la mar Mediterrània, que sempre li donaven un cop de mà per poder-lo trobar. A través d’aquest conte es van treballar diferents valors com l’amistat, el respecte i l’ajuda cap als altres.

Per tal de donar continuïtat al projecte, la Biblioteca Pública Marqués d’Olivart va proporcionar un total de 1.450 llibres en caixes i motxilles lectores a les aules, amb  les quals els infants podran gaudir dins i fora de l’escola.

Finalment, la propera sessió d’aquest projecte es realitzarà el dimecres 2 i 9 de febrer a cada escola.