Jornada esportiva de convivència

Els alumnes de 1r d’ESO dels centres educatius de Les Borges Blanques van celebrar el dimarts 28 de març la Jornada esportiva de convivència.

Aquesta jornada, com el seu nom indica, tenia com a principal objectiu fomentar la convivència entre tot l’alumnat de 1r d’ESO que assisteix als centres educatius de Les Borges Blanques.

Per dur a terme aquesta jornada vam comptar amb la participació del Consell Esportiu de les Garrigues, el qual va dinamitzar la jornada amb els seus tècnics.

L’activitat es va dur a terme al Camp de futbol Ramon Espasa i es van realitzar diferents estacions fisicoesportives per on anaven passant els grups d’alumnes. Algunes de les estacions van ser: zumba, kingball, jocs adaptats…

Per finalitzar, cal remarcar que la participació de l’alumnat va ser excel·lent i la implicació per part del professorat d’educació física dels centres de 10.