Gimcana Descoberta del Terrall

El dimarts 7 de març els i les alumnes de tercer de primària dels diferents centres educatius de Les Borges Blanques han realitzat l’activitat “Descoberta del Terrall” organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Les Borges Blanques amb la col·laboració dels “Amics del Terrall”.

Durant la primera part de l’activitat l’alumnat ha realitzat una gimcana on havien d’anar responent un seguit de preguntes sobre l’espai del Terrall. Aquestes preguntes els han permès conèixer millor un espai que molts d’ells/es freqüenten habitualment. Han pogut descobrir diferents aspectes relacionats amb la vegetació, quins monuments hi ha, que si pot fer i que no…

Un cop finalitzada la primera part de l’activitat els alumnes han pogut gaudir d’un esmorzar ben bo a càrrec de l’entitat “Amics del Terrall”, però això no ha estat tot, ja que els “Amics del Terrall” han regalat a tot l’alumnat una motxilla i una xapa personalitzades amb l’emblema del “Amics del Terrall”.

Per finalitzar l’activitat els alumnes s’han repartit per tot el Terrall per dibuixar la part del parc que més els agrada. Aquests dibuixos més endavant s’exposaran a la resta de població el dia de la festa commemorativa del Terrall.

Ha estat una gran jornada i hem d’agrair als “Amics del Terrall” la seva predisposició i col·laboració.