Gestió de les emocions

Gestió de les emocions és una actuació de diferents sessions que es duen a terme amb els alumnes de la UEC els dijous al matí al llarg del curs acadèmic. En cada una d’aquestes sessions es treballa el reconeixement i la gestió de les diferents emocions que sentim en el nostre dia a dia.

Aquestes sessions estan focalitzades amb les inquietuds i necessitats de l’alumnat de la UEC i tenen un caire molt vivencial i pràctic.

Les sessions les dinamitzen la Thelma Hurtado, psicòloga de benestar emocional del CAP de Les Borges Blanques, i la Carla Medina, educadora social i tècnica del PEE.