Novetats DVDs en préstec

Ja teniu disponibles en préstec els següents DVDs:

Durant la Primera Guerra Mundial, dos joves soldats britànics, Schofield (George MacKay) i Blake (Dean-Charles Chapman) reben una missió aparentment impossible. En una cursa a contrarellotge, hauran de travessar el territori enemic per lliurar un missatge que evitarà un mortífer atac contra centenars de soldats, entre ells el mateix germà de Blake.

Adreçada a l’alumnat de secundària.

Buster Moon és un elegant koala que regenta un teatre. Estima el seu teatre amb passió i és capaç de qualsevol cosa per salvar-lo. Sap que el somni de la seva vida està a punt de desaparèixer, i només té una oportunitat per mantenir-lo a la superfície: organitzar un concurs de cant i aconseguir que sigui un gran èxit.

Adreçada a l’alumnat  d’infantil i primària.