Filmoteca per a les Escoles del curs 2023-24.

A partir d’1 de setembre de 2023, s’obre les inscripcions per al programa Filmoteca per a les Escoles del curs 2023-24.

Sou un centre de fora de Barcelona? Consulteu els ajuts en el transport:

Per tal de millorar l’accés als centres educatius de tot Catalunya, us podeu acollir al programa Argonautes impulsat per l’Agència Catalana del Patrimoni cultural del Departament de Cultura. El projecte Argonautes disposa d’ajuts en el cost del transport de les sortides escolars de centres educatius catalogats de màxima complexitat pel Departament d’Educació. La sol·licitud dels ajuts es fa a través del web d’Argonautes.