Març 2016

1r Premi Mobile Learning Award: INS Josep Vallverdú

El professor de tecnologia, Francesc Solans, de l’INS Josep Vallverdú, ha guanyat el primer premi de Mobile Learning Award per incorporar la tecnologia mòbil a l’aula amb fotos de 360º, amb el projecte “360 graus d’aprenentatge immersió

Podeu trobar més informació en el següent enllaç

També podeu enllaç al seu bloc

Teatre d’anglès: The farm

DATA: 2 de març

ADREÇAT als alumnes de P5.

LLOC: ESC Joan XXIII de les Borges Blanques.

HORA: 10 h i 11 h.

PREU: 5 €

Per a més informació podeu consultar la següent pàgina

Imatges de l’obra

Taller Aplicació de les Competències a l’Aula

7 de MARÇ

ADREÇAT al professorat de Primària i Secundària.

HORA: de 17:30 a 19:30 h

LLOC: Al CRP de les Garrigues

Ponent: Màrius Serrano Vargas. A càrrec de l’editorial Santillana.

En el taller es desenvoluparà el concepte de rúbrica, com a eina d’avaluació. Cal confirmar assistència al CRP de les Garrigues (Tel. 973142123) abans del dia 2 de març.

Novetats DVD

Clicant en els següents enllaços trobareu les darreres adquisicions disponibles al CRP de les Garrigues:

DVD

Llibres

Col·lecció

III Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca aqquest certamen literari amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i la producció escrites.

Per poder participar en aquesta convocatòria cal adreçar-se al Servei Educatiu de les Garrigues(CRP).

Termini per presentar els treballs: 29 d’abril de 2016

Bases

XXVI Premi Literari de les Garrigues

Termini de presentació: 18 de març de 2016 fins a les 14 h al Consell Comarcal de les Garrigues.

El lliurament de premis, a càrrec del Consell Comarcal, tindrà lloc el 8 de maig de 2016 a la població de l’Albi.

Podeu consultar les bases en el següent: enllaç

FotoMath: IV Concurs de fotografia matemàtica

L’objectiu del concurs és fer palesa la presència de les matemàtiques en la vida quotidiana.

Termini de presentació: 25 d’abril de 2016

Bases del concurs

Formulari d’inscripció

mSchools Toolbox

mSchools Toolbox facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat.

Contingut on es poden trobar les millors apps i experiències a l’aula.

En el següent enllaç trobareu aquesta informació

CAC a l’escola

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament ha convocat un any més els Premis el CAC a l’Escola, en aquest cas la XIII edició.

Els Premis s’adrecen als centres públics i privats de Catalunya i estan estructurats en dues categories, alumnat (cat. A) i professorat (cat. B). Els treballs presentats han d’estar relacionats amb la incorporació de l’educació en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 7 de març de 2016.

Més informació i convocatòria

Premis CEIER 2015-16

El Programa per a la Coordinació dels Estudis i Innovació de l’Escola Rural, CEIER, del Departament d’Ensenyament , la Universitat de Lleida i l’Ajuntament de Verdú, convoca enguany els Premis CEIER

Termini presentació: 31 de març de 2016.

Lloc de presentació: Registre dels Serveis Territorials a Lleida o registre de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.

Bases