Febrer 2016

Novetats DVD

Clicant en els següents enllaços trobareu les darreres adquisicions disponibles al CRP de les Garrigues:

DVD

Llibres

Col·lecció

Teatre d’anglès: Treasure Island

DATA: 17 de febrer

ADREÇAT als alumnes de 4t, 5è i 6è d’EP.

LLOC: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h i 11 h.

Imatges de l’obra

Teatre d’anglès: Georgina and the dragon

DATA: 23 de febrer

ADREÇAT als alumnes de 1r, 2n i 3r d’EP.

LLOC: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h, 11 h. i 15:15 h

Imatges de l’obra

Teatre en anglès: The Farm

DATA: 2 de març

ADREÇAT als alumnes de P5 d’educació infantil.

LLOC: ESC Joan XXIII de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h i 11 h.

Per a més informació podeu consultar la següent pàgina

Taller: Aplicació de les competències a l’aula

El proper dia 7 de març, 17:30 a 19:30 h, al CRP de les Garrigues, l’editorial Santillana ens oferirà un Taller pràctic sobre l’Aplicació de les competències a l’aula, adreçat al professorat de Primària i Secundària.

Ponent: Màrius Serrano Vargas.

En el taller es desenvoluparà el concepte de rúbrica, com a eina d’avaluació pel professorat i l’alumnat; i els participants construiran una rúbrica d’avaluació model que permeti avaluar el nivell d’assoliment de les competències del seu alumnat.

Cal confirmar assistència al CRP de les Garrigues (Tel. 973142123) abans del dia 2 de març

XXVI Premi Literari de les Garrigues

El concurs està format per cinc categories, des de 3r de primària fins a batxillerat. L’obra ha de ser inèdita, en llengua catalana i de tema lliure.

El termini de presentació serà el 18 de març de 2016.

Lloc de presentació: Consell Comarcal de les Garrigues

Bases

III Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca aqquest certamen literari amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i la producció escrites.

Per poder participar en aquesta convocatòria cal adreçar-se al Servei Educatiu de les Garrigues(CRP).

Termini per presentar els treballs: 29 d’abril de 2016

Bases

Termòmetre lingüístic

Termòmetre Lingüístic: diagnòstic pedagògic de la competència lingüística. S’aplica als infants de 5 anys i permet dissenyar itineraris diferenciats per als alumnes segons el seu nivell maduratiu.

Es preveu fer una jornada-taller de 5 hores de durada a Lleida, el dissabte 20 de febrer de 2016

Més informació i inscripció

XIII Jornada Lleimat

DATA:  dissabte 20 de Febrer de 9 a 14 h.

LLOC: Campus de Cappont de la UdL, a l’Edifici Polivalent, carrer de Jaume II, 71. A l’aula 3.01.

Per realitzar la inscripció, cal fer-ho en el següent enllaç

Trobada pedagògica

L’associació Sense Embuts i l’ICE de la Universitat de Lleida, organitza la  Trobada Pedagògica
“Com ensenyar a joves i adolescents a gestionar les seves emocions”, a càrrec de Daniel Gabarró.
DATA: dissabte 6 de febrer.  La Trobada ofereix diversos tallers pràctics dirigits per persones expertes, que formen part de l’equip interdisciplinari col·laborador de l’associació Sense Embuts.

L’objectiu dels tallers no és altre que viure i experimentar en primera persona, recursos i estratègies que poden ser útils a l’hora de treballar la pròpia gestió de les emocions i també, la dels infants, joves i adolescents

En el següent enllaç podeu consultar el programa

Convocatòria Erasmus +: Acció K2

Els formularis de la convocatòria 2016 de l’acció clau 2 K2associacions estratègiques entre centres europeus són vigents. Els trobareu, juntament amb les guies i comentaris, als enllaços següents:

Recordeu que el termini de presentació és el dia 30 de març.

mSchools

En el marc del Mobile World Congress a Barcelona, el mSchools proposa 2 activitats en les quals us convidem a participar.

Edu_Hack – Primera edició, 20 de febrer de 2016
En aquest taller un centenar d’equips de docents de Catalunya seguiran la metodologia de co-creació de mSchools amb l’objectiu de desenvolupar propostes i unitats didàctiques innovadores per a l’aula per a tots els nivells educatius i àmbits curriculars, incorporant la tecnologia digital.

Mobile Learning Awards – Quarta edició, 25 de febrer de 2016
Guardons que reconeixen els projectes més innovadors de docents i escoles de Catalunya a través de l’ús de la tecnologia mòbil a l’educació. Els finalistes seran convidats a la cerimònia de lliurament que tindrà lloc al Mobile World Congress.

Congrés Català d’Educació Matemàtica

Espai de trobada de la comunitat d’ensenyants de matemàtiques. La Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT) es proposa l’organització del Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM).

Data: De l’11 al 13 de juliol de 2016

Lloc: Universitat de Barcelona

Si esteu realitzant una experiència d’educació matemàtica interessant i innovadora al vostre centre i esteu interessats en participar al congrès feu-nos ho saber al CRP de les Garrigues.