Febrer 2016

Teatre d’anglès: Treasure Island

DATA: 17 de febrer

ADREÇAT als alumnes de 4t, 5è i 6è d’EP.

LLOC: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h i 11 h.

Per a més informació podeu consultar la pàgina: www.ipaproduction.com

Teatre d’anglès: Georgina and the dragon

DATA: 23 de febrer

ADREÇAT als alumnes de 1r, 2n i 3r d’EP.

LLOC: Pavelló de l’Oli de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h, 11 h. i 15:15 h

Teatre en anglès: The Farm

DATA: 2 de març

ADREÇAT als alumnes de P5 d’educació infantil.

LLOC: ESC Joan XXIII de les Borges Blanques.

HORA: 9:30 h i 11 h.

Per a més informació podeu consultar la pàgina: www.ipaproduction.com

Taller: Aplicació de les competències a l’aula

El proper dia 7 de març, 17:30 a 19:30 h, al CRP de les Garrigues, l’editorial Santillana ens oferirà un Taller pràctic sobre l’Aplicació de les competències a l’aula, adreçat al professorat de Primària i Secundària.

Ponent: Màrius Serrano Vargas.

En el taller es desenvoluparà el concepte de rúbrica, com a eina d’avaluació pel professorat i l’alumnat; i els participants construiran una rúbrica d’avaluació model que permeti avaluar el nivell d’assoliment de les competències del seu alumnat.

Cal confirmar assistència al CRP de les Garrigues (Tel. 973142123) abans del dia 2 de març

XXVI Premi Literari de les Garrigues

Des de l’AFANOC (Associació de Nens amb Càncer) s’està organitzant la Festa del Posa’t la Gorra a la Seu Vella, la qual tindrà lloc el dia 28 de febrer  de 2016 de 10h a 14h.

L’eix central de la propera festa serà l’esport. L’activitat proposada per fer conjuntament és la de “Els Punts Xuklisport”. Es tracta de decorar i deixar per escrit l’esport que més agrada a cada nen en un punt de llibre.

Per més informació.   Punt de llibre retallable.

III Jocs Florals Escolars de Catalunya

És un curs telemàtic d’autoformació (Tipus MOOC) de 30h que té per finalitat aprendre a utilitzar l’entorn Nodes per construir la pàgina web del centre, gestionar la intranet i conèixer les possibilitats pedagògiques de l’entorn com a blog d’aula, de projecte, com a revista digital i també com a xarxa social privada. Més informació

Termòmetre lingüístic

Termòmetre Lingüístic: diagnòstic pedagògic de la competència lingüística. S’aplica als infants de 5 anys i permet dissenyar itineraris diferenciats per als alumnes segons el seu nivell maduratiu.

Es preveu fer una jornada-taller de 5 hores de durada a Lleida, el dissabte 20 de febrer de 2016 i  una Jornada d’intercanvi d’experiències, de 5 h, al SE de l’Urgell, el dissabte 9 d’abril de 2016.

Més informació i inscripció

XIII Jornada Lleimat

Aquest concurs forma part d’un projecte pedagògic, integral i transversal que té com a objectiu fomentar l’ús del transport públic, la mobilitat en bicicleta i a peu, en definitiva la mobilitat sostenible i segura entre tota la comunitat educativa –alumnes, pares i mares i professors– per desplaçar-se habitualment per la ciutat i, especialment, fins a l’escola i l’institut.

Va adreçat als alumnes des de 3r de primària fins a Cicles Formatius

Per participar en el concurs cada centre educatiu haurà d’omplir el formulari d’inscripció al concurs indicant les categories en les que participarà i enviar-lo per correu electrònic a paradaliteraria@atmlleida.cat abans del 26 de febrer de 2016.

Els centres educatius els trametran, amb indicació d’autoria al servei educatiu de la zona abans del 15 de març de 2016,

Per a més informació

Trobada pedagògica

Inici de les conferències programades pel DIXIT a Lleida en el nou any.

Acte:              Conferència “Competències emocionals i benestar”
Data:
29 de gener de 2016, a les 12h
Lloc:               Biblioteca Pública de Lleida. Rambla Aragó, 10. Lleida
Inscripció:      Places limitades. Cal inscripció prèvia
Organitzador:
DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials

A càrrec de Rafel Bisquerra, catedràtic d’orientació psicopedagògica a la Universitat de Barcelona i director de diversos màsters i postgraus sobre la matèria

Més informació i inscripció

mschools

El proper 11 de febrer tindrà lloc la II Jornada sobre l’adolescència, al Centre Cultural de la Fundació ‘La Caixa’. Caixafòrum LLeida (Av, Blondel, 3)

La inscripció es farà mitjançant la pàgina de la xtec introduint el codi de l’activitat 6003130506. El termini d’inscripció és el 10 de febrer de 2016