Dia de l’arbre

El passat dimarts 21 de març vam celebrar el Dia Mundial de l’Arbre. Per fer-ho els i les alumnes de primer de primària de Les Borges Blanques van gaudir d’una jornada matinal amb dos activitats on els protagonistes eren els arbres.

La jornada va ser la següent:

–          Rebuda de l’alumnat a la zona del PUMP TRACK i inici de la plantada d’arbres.

Es va realitzar una plantada d’arbres a la zona del PUMP TRACK amb la col·laboració de l’equip de jardineria de l’Ajuntament de Les Borges Blanques.

–          Esmorzar al Parc del Terrall:

L’entitat Amics del Terrall ha volgut col·laborar en aquesta activitat i es va encarregar de repartir un refrigeri i un detall a tots els infants.

–          Gimcana “Busca la teva espècie” (amb col·laboració del Consell Comarcal de Les Garrigues):

En grups els alumnes d’ambdós centres van buscar i intercanviar unes cartes per poder resoldre un seguit d’enigmes relacionats amb si les diferents espècies trobades eren autòctones o invasores, si es trobaven en perill, medis on viuen, etc.

Aquesta jornada s’ha elaborat i organitzat conjuntament pel Pla Educatiu d’Entorn, el Consell Comarcal de Les Garrigues i l’entitat Amics del Terrall.