Jornada d’Arts Escèniques de 2n d’ESO

El passat dilluns 27 de març, coincidint amb el Dia Mundial del Teatre, es va dur a terme la Jornada d’Arts Escèniques amb l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú i del Col·legi Mare de Déu de Montserrat.

En aquesta jornada l’alumnat va poder gaudir de 4 tallers on es treballaven les següents arts escèniques: el circ, el teatre, la percussió corporal i els titelles.

Va ser una jornada molt enriquidora on, en tot moment, l’alumnat es va mostrar participatiu i engrescat per tot allò que estava passant.