Audició musical primària: Descobrim la guitarra

Els propers dies 11, 12, 24 i 25 de maig es durà a terme el taller “Descobrim la Guitarra”. És una proposta didàctica que té per objectiu acostar els diferents tipus de guitarra a l’alumnat i  realitzar un recorregut per la seva evolució històrica. El taller contempla, en un pla genèric, l’explicació de les parts constitutives de la guitarra i les variacions en cada tipologia de guitarra així com l’explicació de les tècniques més habituals. En un pla més històric contempla l’explicació dels instruments cordòfons previs a l’aparició de la guitarra, la guitarra clàssica en l’època del romanticisme i en la música llatinoamericana, la guitarra acústica en la música folk, la guitarra de caixa en el jazz i la guitarra elèctrica en el rock. A més a més també farà esmena del banjo en la música folk i el jazz tradicional a part d’explicar el seu origen africà.

ADREÇAT a l’alumnat de primària.

LLOC: Sala Maria Lois de les Borges Blanques.

HORARI: a concretar amb els centres.

Per a més informació, cliqueu al següent enllaç

Podeu veure les imatges clicant al següent enllaç