Saltem a corda?

Saltem a Corda? és un projecte coordinat pel CRP de Mataró que pretén proporcionar a l’alumnat i als centres cançons per saltar a corda. Parteix de la idea de Lola Casas i està elaborat amb textos creats per ella, la transcripció de partitures de Xavier Rodon, les il·lustracions de Rubén Bravo, les veus de Matías, Ana, María, Aitana, Iván i Aina (alumnes de Primària de l’Escola Camí del Mig i l’Escola Pia Santa Anna, de Mataró) i l’edició de so de Rosa Maria Vidal.

Podeu disposar (aquí) del text, la il·lustració, la partitura i el codi QR de l’àudio de cada una de les 10 cançons per saltar a corda de què consta el projecte.