Reconeixement certificats innovació pedagògica Eramus+ i etwinning

S’ha publicat al DOGC la resolució  EDU/101/2021, de 21 de gener, per la qual s’estableixen els criteris i es dicten instruccions relatives al reconeixement i certificació de la innovació pedagògica per al professorat que participa en les accions del programa Erasmus+ (sectors escolar i persones adultes) i eTwinning.

Pel que fa a Erasmus+, cal que tingueu en compte, entre altres requisits que trobareu a la resolució, el següent:

• La sol·licitud de reconeixement de la innovació pedagògica per al professorat és competència del director/a del centre que ha desenvolupat el projecte Erasmus+ en relació al qual se sol·licita el reconeixement.
  • Podran sol·licitar el reconeixement de la innovació pedagògica tots els centres educatius de Catalunya sostinguts amb fons públics que hagin desenvolupat un projecte Erasmus+ a partir de 2014 i que l’hagin implementat en el centre durant un mínim de sis mesos per curs escolar.
  • El termini de presentació de la sol·licitud i de la documentació del projecte d’innovació pedagògica serà d’un mes a partir  l’endemà de la publicació de la Resolució al DOGC).

Quant a eTwinning, cal que tingueu en compte, entre altres requisits que trobareu a la resolució, el següent:

• Obtindrà el reconeixement de la innovació el professorat que tingui reconegut un Segell de Qualitat Nacional per un projecte eTwinning.

Us fem a mans d’aquests dos enllaços que poden ser del vostre interès i que també podeu trobar a Portal de centres, projectes educatius, Erasmus+.

– Assessorament Erasmus+

– Reconeixement innovació Erasmus+ i etwinning