eTwinning at home

Per primera vegada, i només durant aquest període concret, eTwinning permet a docents del mateix centre treballar en un projecte conjuntament. Amb això, qualsevol docent podrà utilitzar el TwinSpace com a plataforma virtual a la qual podran accedir els seus estudiants per a activitats educatives.

Els projectes intraescolares es plantegen com una novetat per ajustar-nos a aquests temps sense precedents, els projectes europeus segueixen sent centrals per eTwinning. Ara, més que mai, el professorat pot trobar motivació en la cooperació entre docents de diferents països i buscar solucions conjuntes als mateixos desafiaments.

El 20 d’abril, eTwinning va llançar el grup “eTwinning at Home – eTwinning in times of school closure” que exposa una sèrie de materials motivadors recopilats de tota la comunitat eTwinning. A la pàgines dedicades a això s’inclouen testimonis de docents, activitats cooperatives digitals, tutorials sobre diversos temes i alguns exemples pràctics de projectes seleccionats. Com eTwinner també es pot assistir a activitats en línia on aprendre i posar en comú les maneres en què gestionar l’ensenyament a distància.

Trobareu tota la informació en el següent enllaç