Nou curs, nova normalitat

I malgrat tot, hem tornat a gaudir i aprendre del nostre patrimoni cultural i natural amb les sortides realitzades amb l’Escola Jean Clerc de Prada. Després d’uns mesos d’obligada aturada, poder tornar a fer els nostres itineraris, ens ha fet veure de la importància de poder sortir de l’aula i aprendre de l’entorn. Sant Miquel de Cuixà, l’orri de la Rufaca o el Castell de Rià són els espais que han descobert els alumnes de Prada a través d’unes sortides que els han fet descobrir el seu entorn més proper. Un primer contacte que els ha de fer conèixer un patrimoni que de ben segur apreciaran i conservaran. Seguim, doncs, apropant i emocionant-nos amb els aprenentatges que ens ofereixen l’entorn.