La caixa de les mallerengues

Des de fa ja tres cursos ( i aquí la pandèmia no ens ha parat!) continuem amb el projecte Nius amb els de CP (1er de primària) de l’Escola Jean Clerc de Prada. Enguany hem elaborat un nou material per tal de presentar es alumnes el projecte i que ens serveix per despertar el seu interès abans d’anar al bosc a posar les caixes nius. És la caixa de les mallerengues: una caixa on hi trobem diferents objectes relacionats amb les mallerengues. Dos peluixos sonors, un reclam, exemples de menjadores casolanes, menjar (grana i bola de greix) per ocells, dos retallables amb forma de mallerenga i un dibuix per colorar. Tot això troben els alumnes a dins la caixa i a partir d’anar-nos fent preguntes amb cada objecte que trobem, anem construint coneixement.

La caixa, més enllà del projecte nius, també la posem a disposició per totes aquelles escoles que vulguin fer-la servir o bé per preparar algun itinerari o bé per fer algun taller a l’aula. L’objectiu és apropar les mallerengues i per extensió l’ornitologia i la biodiversitat al nostre alumnat. Desitgem que us agradi!